Birthday-boy

Idag så blev min lilla brorson stor. 11 bast. Grattis igen, William! Känner på mig att du kommer sätta många flickors hjärta i brand i framtiden! ;)
Så givetvis blev det mat, mycket mat. Det är nästan alltid tumregeln när något skall firas hemma hos William och co. Mycket mat, massor av folk och supertrevlig stämning.

Efter födelsedagskalaset så bar det av till gymmet för att bränna lite av semesterfläsket och all mat från födelsedagskalaset. Och för er som säger att jag är sååå duktig som tränar, kan jag trösta er med att idag så gick det tungt. Kände ingen motivation och kollade på klockan typ var 5:e minut, längtade hem till tv`n och min halva pizza som var kvar sedan lunchen...! ;)


              
Yes, Sigge följde givetvis med på kalaset. En godislåda med massa mumsigt i och pengar var det i paketet.
              
Tacos! Tror inte att det finns någon maträtt som man kan äta sig så mätt på som denna.
              
               Diverse choklad/kladdkakor, småkakor, glass och fruktsallad
              
               

                                                /sara

 

 


Kommentarer
Postat av: Patricia

Blir nog en riktig hjärtekrossare det där, supersöt men söt är kanske inte det man vill höra när man är 11år ;)



Hoppas att ni var många gäster också för det där såg ju ut som mat för en hel armé :)

2012-01-22 @ 22:09:11
URL: http://envilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0