Godaste snackset

Härom dagen så köpte jag vanliga popcorn (som man poppar själv i kastrull) och popcornkrydda (sourcream & butter) för första gången. Och detta kan varit det bästa och sämsta någonsin. Bästa: Tveklöst godaste snackset! Jag kommer aldrig kunna njuta av vanliga/micropopcorn på det gamla vanliga viset igen, med vetskapen att det finns kryddor som gör det 1000 gånger godare. Sämsta: kommer ha förödande konsekvenser för figuren. Är inne på min tredje kastrull med popcorn idag. Mums!


               
Säljs i 3-pack (10g*3) för 13 spänn. De är dryga. Jag har använt ca 1 ½ påse till 500 g opoppade majscorn.
Finns även i andra smaker.


                                               /sara

Kommentarer
Postat av: Patricia

Popcorn på spisen i kastrull kräver ju inte så mkt fett så inget man direkt blir rund av, dessutom är det nog inga problem för dig så poppa på du Sara! ;)

2012-02-18 @ 18:44:38
URL: http://envilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0