Bloppis: Lisbeth Sallander-jackan mm.

Då var det dags för lite bloppis igen. Det var ju ett tag sen. Alla dessa plagg är nya med alla tags kvar. Är lite disträ, lat eller glömsk ibland att jag glömmer skicka tillbaka kläder som inte passar. ;)
Köparen betalar frakten.


                     
Lisbeth Sallander-jackan från den slutsålda h&m-kollektionen, signerad Trish Summerville. Jackan är i färgen aubergin. Storlek 36. Stor i storleken. Passar nog bäst på någon som drar strlk 36/38.
Pris: 1000 kr

               
Klänning från Mango, i storlek S. Stor i storleken. Passar nog bäst på någon som drar strlk 38.
Pris: 200 kr

              
Klänning från Mango, i storlek S. Stor i strlk. Passar nog bäst på någon som drar strlk 38.
Pris: 200 kr


                                           /sara

Kommentarer
Postat av: Patricia

Ekonomen i mig blir nästan lite arg nu, hur kan du vara så disträ Sara att du struntar i att skicka tillbaks - skärpning! ;)

2012-02-10 @ 19:13:54
URL: http://envilla.blogg.se/
Postat av: sara

...Fast dessa 3 saker var ett "misstag" De anlände nämligen när jag var i USA. Skulle ha kommit tidigare men blev sena pga av alla helgdagarna. Så när jag kom hem så var det försent för retur. :(

Hoppas att ekonomen idig tycker att det var en godtaglig ursäkt. ;)

2012-02-13 @ 13:51:50
URL: http://egomani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0