58 dagar

Om 58 dagar så bär det av till new york. Har spenderat massor av min lediga tid att leta aktiviteter som jag vill göra under vistelsen. Mycket är (som jag brukar kalla det) cheesy turistgrejor. Några saker på listan är: madame tussauds, (missade ju det när jag var i london för ett par år sedan.) minnesplatsen för wtc, brooklyn bridge, central park, empire state building mm. Herregud, det finns så mycket att se och göra att jag vill se och göra men jag måste ju lyssna lite på vad sällskapet vill också. Kanske inte hinner med att shoppa alls, haha. Jovars, Victoria secret är ett måste för mig. ;)
Har även fått en del bra tips från fina Jonas som var där för ett tag sedan. Modigt nog så bodde han på Roosevelt hotel då. (Hotellet där Stephen King-filmen 1408 spelades in) Biljetter som kan ska bokas i förväg över nätet för att spara tid och slippa stå i kö mm.


               
                 Och givetvis ska det svullas en och annan cupcake! ;)



                                         /sara


Kommentarer
Postat av: Patricia

Glöm inte du måste ju spana in huset med trappan, där Carrie i satc bodde! :)

2012-02-14 @ 17:49:01
URL: http://envilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0