SPF 110

Men oj, vilket härligt väder det är idag. Måste vara värme rekord för i år!? Ni glömmer väl inte bort att använda ansikts/kropps cream som innehåller solskyddsfaktor!? Väldans viktigt!
De flesta som känner mig privat vet att jag är livrädd för rynkor (och cancer) och att jag har extremt lätt för att bränna mig i solen. Brände mig rejält i ansiktet i New York då jag hade alldeles för lågt solskydd på mig. Så hela ansiktet flagade de sista dagarna där samt på flygplanet hem. Riktigt ofräscht! Så det fanns inte myckat att tveka över, jag skulle minsann lägga vantarna på den bästa solcreamen någonsin...och jag har nog hittat den!


               
Age shield från Neutrogena med spf 110! Den är superb; går snabbt in i hyn utan att lämna någon fet, vit, synlig hinna på huden.


Jaja, det är säkert många som skrattar åt mig nu men jag skulle nog vilja påstå; I`m the safest bitch in town! ;)



                                               /sara


Kommentarer
Postat av: Patricia

Läste jag rätt med solskyddsfaktor 110? Ska jag minsann köpa till mitt barn sen, så tack för tipset - måste vara det starkaste någonsin ;)

2012-05-01 @ 07:39:16
URL: http://envilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0