Carter hotel-New york

Borta bra men hemma världsbäst som jag brukar säga...
Är som sagt hemma efter några intensiva, fullspäckade dagar i the big apple! Kommer att lägga upp bilder undan för undan. Del 1 kommer här:

Under vistelsen så bodde vi på Carter hotel som ligger mitt i smeten-time square/broadway. Läget var perfekt, mitt i smeten men tackvare att vi hade fönstret mot innergården så kunde vi sova helt ostört. Kanske inte det fräschaste hotelet jag bott på men absolut prisvärt i förhållande till hur sjukt billigt det var. Vi blev lite dumsnåla och sparade in på boendet i sista stund eftersom vi bara skulle sova där och vara ute större delen av vistelsen så kändes sheraton (som vi tänkte bo på först) lite onödigt...


                
               
                 hotelrummet
               
                  mitt resesällskap


                                                /sara

Kommentarer
Postat av: Patricia

Åh vad spännande, hoppas att det blir i minst 10 delar ;)Som jag har längtat efter detta inlägg!



Angående hotellet så tyckte jag att det verkade vettigt om ni sparade in mycket på det, för som du säger så spenderar man ju inte så mycket tid där :)



Och jo, Malvisen längtar efter kusinen - hon har gjort ett hörn i sitt rum bakom dörren där hon har rensat ut leksaker, kläder och annats som hon har växt ur som bebisen ska få ;)

2012-04-17 @ 21:42:47
URL: http://envilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0