25/9

Förkyld, febrig, ont i halsen...Ja, egocentrisk som jag är så har jag hittills avstått att vara sjukskriven. Känner mig pressad att tjäna in pengarna till Sigge`s sjukhus räkningar. Så karensdagar och sjukavdrag får vänta just nu...
Jaja, mycket (massor) Sigge på bloggen just nu, jag vet. Men så får det bli. Händer det något annat värt att nämna så lovar jag att uppdatera er om det också såklart!
Nu så bär det av till jobbet om en stund och direkt efter arbetspasset imorgon så bär det av till djursjukhuset igen. Så sömnen får även den hålla sig på sträckbänken det närmastew dygnet...


              
I familjen`s egendesignade stödkrage. Tratten var nämligen bara ivägen, fastnade i mattor, filtar osv. Plus att man var tvungen att plocka av den vid matning och rastning.


                                         /sara


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Nämen vilken sötnos! Vad har hänt med han? :)

2011-09-26 @ 21:35:15
URL: http://ceciliabjorkqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0