23/9 Dagens spartips; Bajsa borta!

Har just betalat månadens skörd av räkningar, med lönen som kom idag. Kan ju säga att det blev inte många kronor kvar eftersom jag har lagt undan till Sigges kommande sjukhusbesök också...
Så from nu så ska jag börja leva mer ekonomiskt. Dagens spartips är att spara in på dyrt toapapper. 6 rullar toapapper för 37 spänn blir ganska mycket pengar i långa loppet om man har lika liten blåsa som jag har...Så nu ska jag börja göra de flesta av mina toabesök hemma hos andra. Och min ökända bajsfobi kanske jag också får se till att bota. Tänkte liksom, ifall jag skulle bli absolut jättetvungen att göra det borta, dra till med en bortförklaring typ denna: "Det kom just ut en jättesnygg kille/kändis härifrån. Och jag ville bara kolla hur snyggot/kändisens bajs luktade!" Detta utifall det skulle stå någon stackare utanför som skulle in i odören, haha... ;)


                                       
                                       Dasspapper för skitrika, hittar du här




                                                 /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0