20/9

Jaha ja, nu är Sigge inlagd sedan igår...Det känns fruktansvärt tomt utan lillkillen som jämt följer mig i hasorna. Att det ska vara så jädrans massa jobb runt ett brutet litet hundben. Nu så har jag bla fått boka av Sigge`s resterande lektioner på valpkursen. Sjukt synd eftersom Sigge gillade den s himla mycket, plus att den redan var betald och allt. Har även hunnit bråka lite med försäkringsbolaget; fick ju igår, nämligen veta att Sigge ska inte bara opereras 1 gång utan 2-3 gånger pga att han fortfarande växer och sedan efterbehandlingar och rehab på det...För att få ned kostnaden så mycket som möjligt så ska jag försöka få hem honom senare i veckan. Men som sagt så får jag nog räkna med 20-25000 redan då x 2-3 operationer till. (Summan får ni räkna ut själva...!)
För att få lite extra sympati så överdrev jag lite och vred på stora kranarna, när jag hade tel.kontakt med försäkringsbolaget. Grät som en liten flicka som tappat sin klubba, typ...


                
När detta slutligen är över, kommer Sigge antagligen vara en av norrköpings dyraste 5-månaders valpar.



                                             /sara


               

Kommentarer
Postat av: Tanja

guuud vilken söt hund! Hoppas det löser sig!

2011-09-24 @ 17:52:33
URL: http://tanjaselma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0