Tidig julklapp!

Wohooo, med stoooort W! Har fått årets första julklapp och ingen dålig sådan; en resa till Miami, Florida. Så nu vet jag iaf att mitt 2012 kommer att börja på ett alldeles fantastiskt sätt. "Julklappen" kommer från min älskade bror. Ska bo hos honom och Anna i några soliga veckor. Längtar som sjutton!
Så nu har jag ansökt om semester som jag hoppas på att få godkänd, ska skaffa visum och viktigast av allt hundvakt till mitt lilla pyre. Hoppas innerligt att någon vänlig själ kan ta hand om honom då jag är bortrest så slipper han vara inlåst i en trång bur på något hundpensionat.


              
                Här ska jag bo! :) Bild: lånad av brorsan



                                              /sara
              

Kommentarer
Postat av: Patricia

Tänk så härligt du ska ha det, hoppas någon nappar på sigge också - måste ju vara en dröm att ta hand om den där lilla goding ju så det fixar sig nog!

2011-10-24 @ 21:21:16
URL: http://envilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0