1/10

Jag trodde fasen inte att man kunde tröttna på att ligga på sofflocket, äta godsaker och glo på film. Så jäkla fel, jag hade. Är så himla trött på denna nesliga influensa. Hade tex mycket hellre firat Daniel`s födelsedag idag eller tränat. Guuuuud vad jag saknar träningen. Det kliar i både armar och ben. Vill lyfta tung metal, köra spinning, jag skulle tom kunna tänka mig att springa en runda...och då är det väldigt illa för springa är bland det värsta jag vet! Får nästan ångest när jag tänker på muskelmassan som går förlorad. Jag som kämpat sååå för att bli biff. Avskyr att muskler och kondition ska vara sådana färskvaror!

Så med andra ord så kommer resten av min lediga helg förmodligen fortsätta i samma veva:


               
                Har 3 st filmer att se...
              
               ...öppna och äta upp chokladen. Smågodiset försvann tyvärr till lätt-
               samma filmen "sweet home alabama" igår.


Ps; Funderar på att baka något. Dagens höjdpunkt!? Vi får se...?



                                         /sara

 


Kommentarer
Postat av: Patricia

Trist att vara sjuk, men tur du kan underhålla dig iaf :) Och så har du ju sigge, måste vara världens mysigaste sällskap när man är sjuk!

2011-10-02 @ 08:31:59
URL: http://envilla.blogg.se/
Postat av: Patricia

Testade den där loop i helgen jag med, tyckte den var riktigt god - som dumleklubba ungefär, men utan den där otäcka träklubban i mitten :)

2011-10-04 @ 15:08:32
URL: http://envilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0