Min sjuka humor

Sitter och svullar på olw`s nya påse "chrunchos sourcream" Min belöning efter att ha badat i min egen svett på world class. Såååå sjukt jäkla goda. Måste köpa 1 eller 2 påsar till imorgon. Dessa raringar har nu petat ner "pringles" från första platsen på min chipslista. Mums! Snyggt nu lyckades jag blanda chips med något så äckligt som svett. Jaja, det får ni ta... ;)
Bortsett från mitt frosseri så slötittar jag på greys anatomy. Har sagt det förut men säger det igen; Vad fasen har hänt med serien!? Den brukade ju vara bra. Nu känns det mest som massa tuggande.

Minns ett citat från ett gammalt avsnitt av greys anatomy. Ganska elakt men med min sjuka humor så kan jag inte göra annat än att skratta åt det.

" I can see that you like vegetables. After surgery you might become one."

    - Dr Alex Karev

                                  



                                                   /sara

Kommentarer
Postat av: Patricia

Har också slutat kika på det, men det var nog säkert 2 år sedan jag slutade tycka det var bra :P



Klart du ska gotta och frossa i dig en massa, du har ju blivit en riktig träningsmaskin - så duktig!

2011-11-02 @ 22:06:44
URL: http://envilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0