Månstad & expedit

Imorgon så bär det av till Linköping igen. Sigge skall kollas upp inför ev kommande operationer bla...
Med lite tur så kanske det hinns med ett besök på ikano-huset och ikea också. Jag funderar nämligen på att slå till på den nya, efterlängtade soffan och ev några expedithyllor. De är fenomenala att ha saker i. Perfekt för en samlare som jag.
Har dock inte bestämt mig för vilken färg jag ska ha på soffan. Men det lutar åt den ljusa. Tänkte att det kanske skulle vara snyggt att bryta av med något ljust mot mina andra mörkare vardagsrumsmöbler!?


                
              
                                        Månstad



                                                          /sara

Kommentarer
Postat av: Patricia

Kommer nog att bli riktigt bra, snygg soffa och expedithyllorna är ju snygg att ställa skor och framförallt väskor i ;)

2011-11-08 @ 16:57:22
URL: http://envilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0