Life is good

Trött, tröttare, megatröttast! Gick av mina 2 nätter imorse, var hemma och sov i 2 ½ timma, tillbaka till jobbet för att sitta i möte i nästan 4 timmar, hämtat Sigge, blivit bjuden på thaimat av brorsan som förövrigt överaskade mig med en helt oväntad men fantastisk present. Trodde ju att Miami-resan var julklappen i år men den kom visst med tillbehör! Life is good skulle man kunna säga, milt sagt! :)
Nu så ska jag försöka pigga till mig lite inför ett besök på gymmet. Känner egentligen allra mest för att ligga i soffan, glo på film och käka godis. Men det får vi ta senare ikväll då jag gjort mig förtjänt av det, inga ursäkter att slippa undan konditionsträningen. ;)


                             



                                                     /sara

Kommentarer
Postat av: Patricia

Åh jag har också alltid velat ha en snäll & generös storebror :) Så vad var det för tillbehör tro?

2011-11-02 @ 21:23:03
URL: http://envilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0