"Fattigmanskudden"

I min säng så finns det 2 st täcken, 1 myspläd samt 7 st kuddar. Men av någon anledning så blir det ändå alltid bråk om en viss kudde, nämligen min favoritkudde. Jag brukar märka ut den med ett annat örngott än vad som finns på de övriga kuddarna, gärna ett lite finare. Om någon övernattare skulle försöka lägga beslag på den så skulle han åka ut med huvudet före, vill jag lova. Det räcker så gott att Sigge och jag kivas om den. Först till kojs får den och den andre får nöja sig med fattigmanskuddarna, dvs de billiga kuddarna från Ikea med dålig stoppning. Inatt så delade Sigge och jag på favvokudden, så ni kan ju gissa hur överlycklig herr`n blev då jag släpade mig ur sängen vid 05.15 imorse för att gå till gymmet. 6 fattigmanskuddar och FAVORITKUDDEN helt för sig själv! :)


                
               
    Örngottet som just nu pryder favoritkudden är en present från min fina vän Pernilla. <3



                                        /sara


               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0