Dagens

Alldeles straxt ska Sigge och jag bege om hem till mina päron och äta pannkaks-lunch. Ingen favorit men med lite glass så går det nog ner. ;) När jag var liten så ville jag äta plättar med sylt och grädde varje dag. Jag blev mer eller mindre känd för det, haha. Tänk vad smaken kan ändras...
På eftermiddagen så ska vi iväg och simma eller snarare Sigge. Rehab. Och finns det ork kvar så blir det nog en sväng ned till stan. 

Dagens:

               
                 tröja: Ralph lauren, linne: mq, halsduk: jimmy choo, jeans: levis


                                            /sara

            


Kommentarer
Postat av: Patricia

Åh vilken pingla, tyckte det där passade superbra på dig!

2011-11-04 @ 22:41:44
URL: http://envilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0