Årets första klappar

Idag så har jag handlat julklappar till mina finaste och bästaste tjejkompisar. Anledningen till att jag bara har köpt klappar till mina kompisar än är att de är så himla lätta att köpa till. Brukar ha som regel att köpa dem något som jag faktiskt själv skulle gilla. Hälften handlades nere på stan och andra hälften över nätet för att vara ganska säker på att lite av grejorna skulle bli lite "udda" men fina.
"Bara" familjen och syskonbarnen kvar då.


               
Förra året så hade nissarna i tomteverkstan arbetat hårt, likaså tomten som var mer eller mindre genomsvett efter julklappsutdelningen. :)


                                                    /sara

Kommentarer
Postat av: Patricia

Herregud vad paket! Värre än när man var liten, så jag har en känsla av att det var ännu mera hos er förr när du var liten ;) galet, men då vet du ju hur du ska spendera decemberlönen iaf!

2011-11-23 @ 20:29:46
URL: http://envilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0