Alla helgons helg

Många jobbar halvdag idag pga alla helgons helg. Orättvist, tycker jag. Jag kommer att vistas på jobbet from ikväll fram till måndag morgon, mer eller mindre. På tal om alla helgons helg, brukar det inte gå ganska många skräckfilmer runt den här tiden på året? Det var även tunnsått med dem förra helgen då det var halloween.
Anyway, dags att göra mig i ordning och sticka iväg. Tjing!


              
Om ni är lika nördiga som jag och gillar otäckheter så börjar säsong 2 av tv-seien "the walkning dead" på kanal 11, kl 22, på söndag 6/11. Wohoo! :)



                                                      /sara

Kommentarer
Postat av: Patricia

Stackare som måste jobba helg men hoppas på att du har en rejäl ob-lön, för lite mer extra måste ju allahelgona vara än en vanlig helg i löneväg!



Hursomhelst, hoppas att du får en bra helg ändå :)

2011-11-04 @ 22:45:12
URL: http://envilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0