You`re so full of sh*t!

Nu så håller jag på att ladda med glass o kolasås till torsdagens tv-höjdpunkt: "Du är vad du äter" Alltså för några program sedan så insåg jag hur lite Anna Skipper egentligen vet. Det var en person med som gick på så kallade lyckopiller. Vilket Anna Skipper tyckte skulle åka direkt i soptunnan eftersom det var "onödiga ämnen" Blev nästan upprörd när jag såg eländet...För Anna Skipper och er som inte redan visste så kan jag ju upplysa er om att det finns ganska många mediciner som man inte bara kan sluta med, hux flux sådär! Det kan bla göra personen sjuk på olika sett, både fysiskt och psykist, lägg därtill att många skapar sk abstinensbesvär. Och sk lyckopiller är exempel på mediciner som kan ge dessa biverkningar vid ett för snabbt avslut, utan nedtrappning.

Så nu kommer jag göra tvärtemot vad Anna Skipper säger. Nämligen unna mig sådant som min kropp är sugen på. 

                


PS: Anna Skipper har säkert rätt i att vi borde röra på oss mera samt äta en hel del grönt men det behöver ju inte gå till någon jädra överdrift!
Gillar du "Du är vad du äter" s ska du även spana in mtv`s program "I used to be fat" I <3 it!



                                               /sara

Kommentarer
Postat av: Patricia

Har hört att skipper röker, verkligen dubbelmoral - men jag gillar program iaf.. för det rätt underhållande! ;) Knäppt det där med pillrena för jag håller med dig där, sånt där kan nog bli himla fel om man slutar så tvärt.

2011-05-27 @ 23:06:13
URL: http://ubas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det gör bra tv att hon lyckas banta ner dem o få dem att sluta med allt på direkten vettu... Men jag tror inte att de gör det på en gång,det med pillrena, får man hoppas iallafall. För annars har hon ju noll koll :/

2011-05-30 @ 23:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0