Macarons

If you snooze, you loose. Fasen vad effektiv jag varit pga min tidiga väckning. (Blev väckt kl 7 imorse) Har hunnit med ett besök i djuraffären ihop med Pyret, varit hos frissan-välbehövligt, handlat hem lite till mitt ekande tomma kylskåp och nu så ska jag straxt iväg och luncha med mamma, därefter så ska jag leta present till morgondagens födelsedagskalas.
Känner dock på mig att det kommer att bli en liten powernap på sena eftermiddagen! ;)


               
               
Lycka!
Titta vad jag hittade i matbutiken: macarons- mina favoriter! I storpack till humant pris dessutom! Har redan provsmakat 4 st-en av varje smak. Kanske inte riktigt i samma smakklass som ladureè men helt okej ändå.
För er som inte har en matbutik eller kondis som säljer dessa ljuvliga munsbitar så kan ni beställa i dèlces de france webshop (Helt fantastiska, har testat alla deras smaker) eller här.


 
                                                   /sara

Kommentarer
Postat av: Patricia

Har inte testat än, så måste göra det snart.. kanske inte så svårt att göra själv heller?

2011-05-30 @ 06:57:08
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0