Fredagsträning!

Lyxade till det med ett gymbesök nu på eftermiddagen. Känns som det var evigheter sen...eller över 1 vecka sen iaf. Har inte blivit mycket av den varan sedan Pyret flyttade hem hos mig. Så jag passade helt enkelt på idag när jag lyckats skaffa hundvakt. :)
Det blev ett bodypump-pass med ett helt nytt program. Så vi får se om jag lyckades chocka musklerna tillräckligt mycket för att vakna upp med träningsvärk imorgon. ;)


Nu: En välbehövlig dusch och sedan så blir det fredagsmys! Godispåsen och chipsen ligger och väntar på mig! :)


                
                Haha, världens tröttaste lilla kille kom och mötte sin
                slutpumpade matte vid dörren. <3


         
                                                    /sara

Kommentarer
Postat av: Patricia

Men han är ju för schnygg, och du med sara - vad musklig du såg ut! ;)

2011-05-27 @ 23:01:27
URL: http://ubas.blogg.se/
Postat av: sara

Åh tack Patricia! Vad glad jag blir! Målet är att bli biff! Skämt o sido! ;)

2011-05-28 @ 12:21:21
URL: http://egomani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0