Spinning express

Fasiken, vilket härligt väder det är idag. Läste dessutom att det skulle vara hela helgen, lite typiskt bara att jag har min 30 timmars helg. :/
Hann med ett spinning express-pass idag på lunchen. Dödsskönt, trots hettan inne på gymmet. Express-passen är perfekt nu när man har bråttom, även om du inte hinner ta ut dig lika mycket somunder ett vanligt 1 timmes pass så är det helt klart bättre än ingenting alls.
Därefter så käkades det fiskpinnar, med pressad citron, färskpotatis och kall sås till lunch. Brukar typ nästan aldrig äta fisk men idag så blev jag så himlans sugen på (findus) fiskpinnar. Därefter så var pyret och jag i folkparken och lekte av oss en stund innan den gemensamma eftermiddagsluren. Ett nödvändigt måste då Sigge envisas med att vara så himla morgonpigg.

Nu så blir det till att ladda inför jobbet; dvs middag, en snabbis till godisaffären etc! ;)


Spinning outfit:

                
                 Sportbh:
champion, linne: nike, byxor: halens



Trevlig Fredag på er! <3                  /sara

              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0