Sista semesterdagen

Är redan inne på sista semesterdagen för den här perioden. Nästa semesterperiod ligger i slutet av juli. Så nu blir det till att jobba i en månad först, med start imorgon!
Min lediga vecka har verkligen gått hur fort som helst; jag har hunnit träna, shoppat, rensat garderoben, varit en sväng i huvudstaden, träffat kompisar, firat midsommar med familjen och spenderat heldagar och nätter med lilla Pyret. Oslagbart! Det kommer kännas tufft att lämna bort honom imorgon kväll, då jag ska till jobbet men jag vet ju att han är i goda händer. Mamma och pappa älskar och behandlar honom som sitt tredje barnbarn, haha.

Sista timmarna innan kvällen är slut, tänkte jag strypa med en kvällspromenix i parken med Sigge och ev någon film och lite glass med kolasås.


                



                                             /sara

Kommentarer
Postat av: gullan

Vilken liten sötnos...så det blev en mops till slut,själv fick jag en powdwerpuff.. en liten Ture

2011-06-27 @ 16:36:32
Postat av: Parre

Åh vilken tur han har Sigge - massa kärlek! Precis som djur ska ha det :)



Tycker förresten att du är så smart som delar upp din semester, går inte över lika snabbt då kan jag tänka mig!

2011-06-28 @ 22:03:10
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0