...och så lite shopping...

Imorgon så sticker jag iväg till Stockholm för övernattning+hemligt uppdrag (återkommer senare till uppdraget ;) ) och bäst av allt kanske ändå är att när jag kommer tillbaka på söndag em/kväll så har jag bara ett arbetspass innan jag går på en veckas semester. Wohoo! :)

Slog faktiskt till med lite shopping redan innan Stockholm och semesterveckan, grejerna kommer kanske till användning redan i helgen ju!

               
               
Både tröjan och klänningen har generös urringning i ryggen. Just the way I like it! Har iofs redan en liknande spetsklänning men jag är ju en riktig sucker för tighta fodral så jag kunde inte låta bli att slå till! ;)
               
Kroppslyx! Hudvårdsserie som doftar granatäpple från bodyshop, blev dock lite besviken på scruben som kändes lite mesig. Jag gillar ju när det verkligen "river" tag i huden. Men body butter blir jag dock aldrig besviken på. De doftar superfräscht och kan mjuka upp krokodilhud...typ. ;)
               
Nya gympaskor till gymmet. De gamla lallade verkligen på sista versen. Och vad de luktade ska vi inte prata om, haha. Kan ju säga så mkt att Sigge älskar dem...! ;)
Kör nästan uteslutande med reebok då det kommer till sneakers. Har inte använt något annat märke på gympaskor på över 10 år.


                                        /sara

 

 


Kommentarer
Postat av: sabina

alltid lika roligt med shopping =) känner lite shoppingbegär haha

2011-06-16 @ 17:31:28
URL: http://sabinamalmberg.blogspot.com
Postat av: Parre

Åh vad skoj, jag ska till sthlm på lördag men bara över dagen så håll utkik efter mig!

Men jag antar att du inte ska till skansen ;)

2011-06-17 @ 06:02:08
URL: http://ubas.blogg.se/
Postat av: sara

Ja, jag ska hålla korkgluggarna öppna. Lita på det! Hoppas att det blir bra lördagsväder! :)

2011-06-17 @ 09:00:26
URL: http://egomani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0