Frank Wagner

Herregud, vad fort den första semesterdagen har gått. Men jag känner mig ändå nöjd med innehållet: har hunnit med lite shopping, hämtat hem Sigge som har varit hos mina föräldrar ända sedan i fredags. Mycket kärt återseende! <3 Dock så hade pyret råkat få sig en ögonskada, då en annan större hund bestämde sig för att attackera mitt lilla pyre. Hoppas på att irritationen på ögat ska lägga sig så snart som möjligt. Min otursförföljda lilla fjant! ;) Nu s ska jag hoppa in i duschen har just kommit hem från ett svettigt träningspass sedan så åker snacksen fram till kvällen`s Johan Falk-film. Gillar nog mest filmerna för att ett av (alla) mina frikort är med i filmen, haha ;)

Kan berätta en liten knäpp historia om min kärlek till Joel Kinnaman. Min förra pojkvän, visste ju hur snygg jag tyckte skådisen var. Så efter att exet kommit hem efter en blöt natt i malmö, så berättade han, att han sett Joel Kinnaman på hemvägen och lyckats knäppa en bild på honom. Jag blev självklart eld och lågor och ville se bilden med en gång! Bilden var dock till min besvikelse, en mms-bild av MQ-kampanjen som Kinnaman var ansiktet för. Haha, surt värre! ;)

        
                
                 Lagom snygg, lagom skäggig mmm. Mycket snyggare än i
                 snabba cash-filmen! ;)



                                         /sara

Kommentarer
Postat av: Patricia

Stackars sigge då :(



Ha en härlig semester nu, och hör av dig om du har tid att ses någon gång! :)



Kram

2011-06-20 @ 22:15:17
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0