Film

Det blev lite film innan läggdags igår. Hade nämligen 1 film kvar att se av den hyrda "trissen" Jag skulle nog kunna rekommendera er att se alla 3, faktiskt...Det är inte ofta jag lyckas plocka på mig 3 filmer vid ett och samma tillfälle och dessutom gilla dem allihop...!

 
                


Love & other drugs: Förutsägbar, superamerikanskt romantiskt drama Men som ändå griper tag. Lite skoj att se Anne Hathaway med en lite rivigare sida!
 av 5 möjliga

 

Charlie st Cloud: Romantiskt drama med en lite oväntad vändning mitt i, som lyfte filmen... ;)
 av 5 möjliga


Hereafter: Oväntat mordernt berättartempo signerat Clint Eastwood! Svårt att hålla tillbaka tårarna på slutet. På gränsen till elefantastisk!
 av 5 möjliga




                                                         /sara


Kommentarer
Postat av: Patricia

Perfekt för regniga dagar, aldrig fel med tips på bra filmer!

2011-06-23 @ 17:19:21
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0