dagens

Dagens kanske mest udda beslut, var att efter att jag och Sigge suttit och stekt i folkparken medan jag svullade i mig en mjukglass med polkaströssel size XL, så fick jag för mig att jag skulle iväg till spinning pass i denna tryckande hetta! Hur jäkla dum för man vara!? Anyway, en halvtimma in i passet så badade jag i min egen svett, hade druckit upp varenda droppe i vattenflaskan samt var kissnödig som ett as! Sjukt skönt att vara hemma nu iaf. Känslan efter ett stenhårt träningspass är ta-mej-tusan oslagbar!


               
                 linne: nike, tights: h&m

               
Nu så ska jag käka ost och skinkpaj och dricka kokosnötsvatten. Kokosnötsvatten ska tydligen vara toppenbra i samband med träning. Proppad med vitaminer, antioxidanter och framför allt så återfuktar den kroppen inifrån. Ska serveras iskall och smakar ungefär som en fräsch juice.


                                              /sara

Kommentarer
Postat av: Patricia

Duktig du är! Förresten gissa vad, jag har tagit upp min träning igen så nu har jag kört två dagar på raken - snart är man fit for fight igen precis som du! ;)

2011-06-29 @ 21:58:38
URL: http://ubas.blogg.se/
Postat av: sara

Nej, vad skoj! Lycka till! :)

2011-06-30 @ 09:31:41
URL: http://egomani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0