dagens

Hemkommen och nyduschad från ett spinningpass. (därav de rödblossiga kinderna på bilden)
Resten av em ska spenderas med Fia. Än så länge så står hämtmat och jackass 3d på schemat. Fia är förmodligen den enda i världen som tycker att kiss och bajs-skämt är lika roligt som jag tycker... ;)
Får se om jag kan tjata med henne för en vända på stan också. Jag är grymt shoppingsugen! Och kanske stalker-spana lite på min blivande make (han vet dock inte om att han är min husband-to-be än, haha) inne på systemet. 


               
                 Kofta: bik bok, linne: divided, jeans: levis


Uppdate: Bloggen fuckade sig förut så detta inlägg är sisådär 7 timmar sent.


                                  /sara


Kommentarer
Postat av: Patricia

Haha! Han skulle bara veta ;)



Ha finfin midsommar nu! Kram

2011-06-24 @ 09:29:43
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0