Dagens

Va fasen, imorse så var himlen klarblå och molnfri och nu så blåser det med regnet hängande i luften...! Jag som hade hoppats på grillväder idag när jag ska ut till Malin på em. Men innan dess så blir det en snabb sväng nere på stan, lunch och veterinärbesök.

Dagens:


                
                   kofta: twilfit, tröja: reebok, jeans: levis, väska: louis vuitton

                
Det enda som skvallrar om att det FAKTISKT är mitt i sommarn, är mina flip flop`s. De sitter på även om det regnar. Dessa kommer från reebok och är sandalversionen av de hypade reebok easy tone. Ni vet de som sägs ge rumpmusklerna en extra match. Ingen aning om de verkligen funkar för då kanske jag kan dra ned på knäböj och utfalls-övningarna på gymmet, haha. Anyway, sköna som tusan är de iaf! :)


                                              /sara

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0