P-fest!

Igår så gick ännu en av våra lyckade personal-fester av stapeln. Vi brukar ju sno ihop ett par sådana per år. Då släpper vi allt jobb och bara är oss själva, tror att vi har blivit väldigt mycket mer sammansvettsade  sedan vi började med dessa tillställningar.

Det blev en lugn städad kväll men eftersom jag är ganska ringrostig när det skall rullas hatt+min stigande ålder så blir det nog en hyfsat lugn söndag för min del. Måste även berömma Sigge som skötte sig skapligt igår och som dessutom lät mig ha sovmorgon till 11.15 idag! ;)
Klicka på bilderna för att se dem i större format.


          
Stort tack till bästa arbetskamraterna!                        


                                       /sara



Kommentarer
Postat av: Patricia

Såg riktigt trevligt ut, bra sammanhållningen på ett jobb ger arbetskvalité! Och sigge fick vara med på ett hörn ser jag ;)

2011-07-24 @ 12:24:59
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0