Och så lite Söderköping

Igår så blev det en spontantripp till grannkommunen Söderköping, eller "Sörping" som vi östgötar brukar säga...
Vädret var toppenfint så det var riktigt mysigt att gå och strosa utmed kanalen. Givetvis så blev det ett besök på smultronstället. Så igår bestod min lunch av 3 glasskulor samt en halv mjukglass. :)
Hoppas er Söndag var lika lyckad...! <3

Lite onödigt vetande; Bitar av filmerna "Götakanal" och Astrid Lindgren`s "Madicken" spelades in här...


              
              
               Oroa er inte! Min Sigge är laglydig. Inget bajsande...vid skylten iaf! ;)
              
              
              
              
              


                                    /sara                              

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Patricia

Åh vad härligt det såg ut Sara! :)



Måste tilägga att både jag och Malva har en crush för madicken-filmerna, o jag bara älskar den staden de bor i så kanske borde besöka söderköping någon gång - ska lägga det på minnet! :)

2011-07-13 @ 22:36:19
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0