Ingen lurar mig!!!

Haha, måste berätta om en sak som hände igår. Jag och min kompis Daniel pratade om en fest som ska äga rum nästa helg. Varpå Daniel säger: "Vad ska du klä ut dig till?" Jag blir helt ställd och tyst för stunden. Börjar fundera på hur såg egentligen facebook inbjudan ut, stod det verkligen maskeradtema? Alltså killen som håller i festen skulle mycket väl kunna ha maskeradtema då han är ett fan av temafester, speciellt halloween...Men nej, jag kunde inte minnas att det skulle vara maskeradtema...Efter mycket om och men så erkänner Daniel att han bara försökte lura mig att komma dit utklädd, då omgivningen skulle haft sina vanliga kläder. Haha, men den gick jag inte på!

Kommer och tänka på den där bisarra scenen i filmen "legally blonde" då Reese Witherspoon`s karaktär blir utsatt för ett likadant skämt och dyker upp på festen utklädd till en playboy bunny!


                                 
                                   legally blonde


                                                      /sara 

Kommentarer
Postat av: patricia

Haha! Tur att han avslöjade i tid iaf;) Var det inte samma sak i bridget jones också?

2011-07-03 @ 02:19:17
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0