återträff

Igår så vankades det shopping och lunch med mina två av mina favorittöser från gymnasietiden. Fia och Mia som var hemma på besök från Norge med sin lilla bebis. Oj, vad mycket kul jag har haft med de här tjejerna. Fia och jag gjorde vårt bästa för att påminna Mia om diverse snedfyllor som ägde rum för ca 10 år sedan...vilka hon givetvis inte kunde minnas(!?) ;)
Känns dock lite konstigt att jag är den enda av de tjejer som jag umgicks med i gymnasiet som inte har fått barn. Tror att det var flera som hade gissat på att jag skulle bli mamma först...men så blev det ju inte.


Jag: Det märks att det har varit en lång, kall vinter...

Fia: Jaha, hur?

Jag: Det är massor av nyfödingar överallt ju!

Fia: Nyfödingar!?

Jag: Ja, en nyfödd, flera nyfödingar...


               
               
               

 

                                              /sara

 


Kommentarer
Postat av: Patricia

Ja sara men du är ju så ung fortfarande du hinner :)

2011-07-17 @ 13:55:07
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0