18/7

Wohoo, bara 2 arbetspass kvar innan jag rivstartar min andra semesterperiod. Men nu så vankas det ett par lediga dagar efter en arbetarhelg först.
Sitter och väntar på att Sigge ska dyka upp med min beställning från Mcdonalds. Jag är utsvulten ju!

Btw; Sigge har övernattat hos brorsan, Anna och deras hund Santi inatt. Och gissa vad, han är precis som ett litet barn. Att vara där på kvällen och busa runt med Santi hade ju gått bra och varit jätteskoj men att sova en natt borta...nja. Kan ju säga att han knappt ville/kunde sova något alls då. Mitt lilla hjärta! Har saknat honom massor!


               
                 Bild från gårdagen. (lånad av Anna) <3

 

                                            /sara


Kommentarer
Postat av: Patricia

Men så söt man kan vara :)

2011-07-23 @ 16:46:15
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0