Precis som det ska va`

Jag: Nytränad och svettig som en ål! Instruktör-Miguel har utlovat en träningsvärk-delux tills imorgon. Så vi får väl se!? ;) Grymt träningspass var det iaf. Jag har boxat och sparkat så att fick blodsmak i munnen...! :)

Sigge: Fortfarande "groggy" från nedsövningen på djursjukhuset. Men bäst av allt; Idag blev min lille Buff friskförklarad. Dvs inga fler ben-operationer och om ett par månader så kommer benet vara som nytt då alla benbitarna växt ihop helt. Så skönt att veta att han hann bli friskförklarad tills att jag åker iväg om ett par veckor.

Nu: Ska jag kasta mig in i duschen och invänta hämtmaten; falaffel-tallrik med pommes, mums! Film på det sen! Precis som det ska va`!


               



                                              /sara

Kommentarer
Postat av: Patricia

Vad härligt! Det får ni fira :)

2011-12-21 @ 08:42:30
URL: http://envilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0