Nyårslöften!?

Det börjar närma sig slutet av året. Så tänker du avge några sk nyårslöften så är det nog hög tid att börja fundera ut dem. Själv så har jag tillsammans med en killkompis sagt att vi ska gå flera pubrundor tillsammans. Vill bara påpeka att det inte behöver betyda att vi ska dricka mera än vanligt, mest bara för att komma ut och mingla...Annars så är det nog lugnt på löftesfronten för min del. Tänker fortsätta käka godis som förr och varva det med grymma träningspass.
På tal om träningspass så ska jag bege mig iväg till ett box-pass om en stund. Har haft sådan träningsabstinens, då jag inte har tränat på ett par dagar. I fredags så var den så påtaglig att jag passade på att dela ut några (lösa) upper cut-slag och sparkar på Pernilla. Det hela slutade med att Pernilla fick skydda sig bakom sin louis vuitton, samtidigt som hon påminde mig om att man misshandlar inte designer-väskor! Haha. ;)

             
                
Detta samt en rejäl potion potatis, sås, kött, några smörgåsar och ett äpple ska förtäras i natt efter träningen. Jo, jag äter på nätterna då jag jobbar fast hälsoexperterna menar att man ska göra motsatsen. :/


                                       /sara


Kommentarer
Postat av: Patricia

Haha! Men strunta i experterna för din "natt-diet" lär ju fungera för dig iaf och det är ju huvudsaken ;)

2011-12-28 @ 23:43:41
URL: http://envilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0