Lill-jul!

Ikväll så blir det nog ingen julvaka för min del. Är helt slutkörd, sovit typ 2 timmar det senaste dygnet. Imorse så gick jag av mina nattpass för lite julledighet på 2 ½ dygn. Yay! :) Sov 2 timmar, hämtade därefter upp Sigge, en vända nere på stan för att köpa det sista inför morgondagen, hem för att ta emot några vänner som jag skulle fira lill-jul med, efter julklappsbytet så bar det av till gymmet för att lyfta lite skrot så att jag kan hugga in på julbordet utan dåligt samvete imorgon. ;)
Nu så ska jag slå in de sista julklapparna som jag panikhandlade tidigare idag, sedan så blir det natti, natti. Känner att jag behöver min skönhetssömn inför en minst lika stressig morgondag. :)

Önskar er en riktigt, riktigt god jul!


               
Haha, kodac-moment: Taget mitt i en skrattattack då Sigge spelade pajas. :)
               
                 Min julklappshög! :)
               
     Parfym-kit, lyxig belgisk chokladask, skoinlägg och en månadsängel i glas.



                                        /sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0