Julafton

God jul på er! Hoppas att er julafton varit till belåtenhet. Det har iaf min varit. Nu har jag äntligen fått slita av mig ett av världens mest obekväma plagg; strumpbyxan. Har spenderat dagen hemma hos min gamla svägerska, därefter så blev det lite julfirande hemma hos mina föräldrar nu på kvällen. Behöver väl egentligen inte säga det men jag gör det ändå; köttbullar, prinskorv, morotslåda, kålrotslåda, janssons frestelse, ägghalvor, gubbröra, chokladpraliner, sockerkaka och rocky road tvingar just nu magen att jobba stenhårt. Men gudars vad gott det va`! Funderar på att ta en liten kvällsvickning i väntan på att gudfadern skall börja på tv.


                
               
               
               
               
               

 

                                           /sara

 


Kommentarer
Postat av: Patricia

Mysig jul du ser ut att ha haft, precis som det ska vara :)



Vilket enormt vardagsrum förresten!

2011-12-26 @ 23:32:10
URL: http://envilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0