Dragon tattoo

Nu är det inte långt kvar förrän hollywood-versionen av "Män som hatar kvinnor" aka "Girl with the dragon tatto" släpps på bio. Själv så tyckte jag inte alls om de svenska versionerna. Trots ogillandet så tragglade jag mig igenom alla tre filmerna. Tyckte att det hörde lite till allmänbildandet att ha sett dem. Ska dock nog ge hollywood-versionen en chans på bio. Brukar gilla Usa-tolkningarna bättre än de svenska. Ett ex på detta är "Låt den rätte komma in" aka "Let me in"...

Och på tal om filmen så har jag ställt in siktet på den här skinnjackan från h&m`s kollektion. Kollektionen är en hyllning till den kvinnliga huvudkaraktären i filmen, Lisbeth Salander. Lite skoj att det är Trish Summerville-filmens riktiga kostymdesigner som har skapat kollektionen exklusivt för h&m.

Kollektionen släpps 14/12 i utvalda h&m-butiker samt på webben. Men ge blanka sjutton i strlk 34 på skinnjackan! ;)


               




                                                 /sara

Kommentarer
Postat av: Patricia

Men åh sara, hur kunde du inte gilla dem!!? De var ju så bra ju :) Då gillar du säkert den engelska bättre, själv är jag lite skeptisk till hur den kommer att vara - men man kanske älskar den som sagt :)



Lycka till med skinnjackan också! du får stålla klockan eller nått :)

2011-12-12 @ 20:54:44
URL: http://envilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0