Klockorna stannar...!

Okej, jag erkänner; Jag är så fruktansvärt tråkig att klockorna stannar! Jag går sällan eller aldrig ut längre. Visserligen så kan det ju ha att göra med att norpan`s alla nattklubbar slår igen. Utvalet i dagsläget är übertrendiga Hugos, där alla fejkbrats håller till. Eller köttmarknaden på Harrys! Inte så fett med andra ord. och den andra ursäkten som jag brukar använda är att de som jag brukade gå ut med (back in the days) inte bor kvar i stan längre respektive lever det lugna familjelivet...Anyway, tanken var ju att jag skulle släpa mitt trista arsle ut i lördagens nattliv. Men tydligen så ville ödet annorlunda och satte käppar i hjulet. Ett bråk bröt väl mer eller mindre ut. Och om sanningen skall fram så var väl jag ganska skyldig till att det startade...Men då undrar jag varför säger folk att de vill höra sanningen, när det enda de egentligen vill ha, är den censurerade, partiska halvsanningen!?

Suck! Ibland så är det fasen inte lätt...!


             
               Inga partyanimals så långt ögat kan nå! ;)



                                                 /sara

Kommentarer
Postat av: Hannah

Gud vilken söt hund, du är inte ensam om den saken.. Känns som att jag inte orkar göra något alls längre :O

2011-08-22 @ 12:50:56
URL: http://haanahmelin.blogg.se/
Postat av: Patricia

Känner igen mig jag med, men vad sjutton Sara inte är vi väl tråkiga - det är ju de som vågar trotsa och göra en massa annat istället som faktiskt har roligast! ;)

2011-08-23 @ 22:38:54
URL: http://envilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0