Walk this way!

Tack alla fina nära och kära som stöttar mig i denna utdragna, berg och dalbane-hjärtesorg! Det betyder verkligen allt för mig!
Jag vet att det kan vara vansinnigt påfrestande och svårt att sitta och trösta någon som är ledsen och går igenom någon slags separation, för vanligtvis så är det ju jag som sitter på andra sidan och tröstar. Vid det här laget så borde jag vara något av en expertis på detta. Jag har kört godis, glass, tidningsköp, hyra film varianten. Allt det där som jag brukar göra för andra i den här sitsen, fast som sagt då är jag ju på andra sidan och tröstar.

...Något som jag däremot inte vill höra är vilken skit eller idiot killen har varit! För det har han verkligen inte varit! (Med facit i handen så kanske det tom varjag som sabbade det vi hade.) Jag vet, för jag har träffat riktiga idioter tidigare. Vilket har gjort att det inte varit speciellt svårt att avsluta tidigare förhållanden. Så hur ni än tröstar; snälla ni, måla inte skit över någon som inte förtjänar det. Jag lovar att ni ska få göra det när jag väl träffar en skitstövel. Fritt fram att låta de verbala kängorna hagla!

...Hur som helst, så kommer det kanske bli lite gnälliga, deppiga kärlekstörstande inlägg på bloggen framöver. Så ni får helt enkelt stå ut med det...

Sedan så vill jag passa på att ge en dagens ros till finaste bloggläsaren Patricia! Ditt mail rörde mig verkligen till tårar. Happy tears, dock! ;)
Har även fått en del andra knuffar i rätt riktning från ganska oväntade håll...Tack för igår Daniel! ;)

                               



                                                    /sara

Kommentarer
Postat av: Patricia

Åh du är så söt! :) Och låt det ta den tid du behöver, tycker att bloggen är ruskigt bra vilketsom! Kram

2010-09-11 @ 11:34:06
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0