Nästan som tics...

Vad du än gör, presentera inte din nyblivna pojkvän för mig! Iaf inte om du tänkt behålla honom. Du behöver inte oroa dig, för att jag ska försöka sno honom för det har jag som oskriven regel att man ger blanka fan i andras boyfs. Men däremot så kommer jag att sätta hans toleransnivå på prov. Big time! Jag älskar nämligen att grilla mina tjejkompisars nya killar (kör den iofs i mildare variant på killkompisarnas nya flickvänner också...) med frågor samt göra dem multi-generade. Det sistnämda är lite av min specialare! Håll i er nu! Jag brukar börja prata om bajs! Det spelar ingen roll vart vi befinner oss. Nästan lite som verbala tics! Senast så satt vi och käkade ihop. Och jag drog upp ämnet som om det hade handlat om vädret. Min kompis höll på att sjunka genom golvet, haha. Och killen blev så generad att han knappt vågade titta på mig resten av lunchen. Lägg där till, att jag hotade att komma efter honom och slita huvudet av honom om han skulle vara taskig mot min tjejkompis. Kort och gott så kan man kalla mig "flickvän/pojkvännens kompis från helvetet!

Exempel på hur jag kan dra igång bajs-snacket: "Alltså jag förstår inte...Jag har så jäkla ont i magen. Det måste nog vara för att jag varit forstoppad i en vecka! Det vore ju skönt att ha lite rörelse i tarmarna varje dag. Har hört att det ska vara bra. Har ni bajsat idag!? ;)

               
                Retsticka med verbala bajs-tics!


                                               /sara

Kommentarer
Postat av: Patricia

Haha! Det där hade gjort mig obekväm det kan jag säga. Men samtidigt så brukar man ju kunna läsa av folk rätt bra i fall om dem är ironiska/skojiga typen rätt så snabbt :)



Låt mig gissa att han aldrig kommer vilja äta ihop med dig igen ;)

2010-09-08 @ 17:34:47
URL: http://ubas.blogg.se/
Postat av: sara

Haha, han blir nog så illa tvungen att äta med mig igen. Men nog fan gav jag honom men för livet! ;)

2010-09-08 @ 20:53:34
URL: http://egomani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0