My new best friend!

Berättade ju tidigare i veckan att jag varit och spenderat ganska mycket pengar hos en guldsmed. Och nu har ni fått suga på karamellen tillräckligt länge, tycker jag. Dags att visa upp:

                
                 Lider av lite pms-svullna fingrar för tillfället, dock! :/

Jag slog som sagt till på en vitgulds-ring med en brilijant i. Har alltid velat ha en riktig diamant ring. Tycker att det ser så jäkla "classy" ut!
Har dock fått en del reaktioner från omgivningen, som tyckt att det var väldans konstigt att jag slängde ut så mycket pengar på smycken till mig själv.
Men va fan! Jag har ju ingen som gör det åt mig, så jag får helt enkelt använda mina egna förvärvade pengar och även om jag hade haft en pojkvän, så skulle jag nog haft svårt att kräva att få den här typen av smycke. Det är ju ändå år 2010! Slår ett slag för min egen strävan efter självständighet som fått sig en törn den senaste tiden.
Himla nöjd är jag iaf. Love it!

                                                 /sara

Kommentarer
Postat av: Patricia

Underbart Sara! Och vilken snygg ring, den förtjänar du mer än väl..



Tycker det är bra att du har köpt den åt dig själv, då kan du ju faktiskt säga att du har fått den från någon som du alltid kommer att älska utan för första gången behöva ljuga ;) För hur mycket smycken har man inte fått från gamla pojkvänner som man inte klarar av att använda längre för att det är just från dem :P

2010-09-03 @ 15:56:42
URL: http://ubas.blogg.se/
Postat av: Sabina

fin =)

2010-09-03 @ 15:58:07
URL: http://missmalmberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0