Kungarna av Tylösand

Okej, jag vet. Premiäravsnittet gick redan för ett par dagar sedan men chocken har fan inte lagt sig än! Och då ska ni veta att jag är inte den pryda sorten. Även om jag själv väldigt, väldigt, väldigt sällan slår till på någon karatefylla så har jag ändå upplevt det på nära håll vid flera tillfällen. Har tex varit i Visby under den sk "stockholms veckan" vid flera tillfällen. Champagnesprutande brats i massor! Nuför tiden så vaskar man ju(!) Jag har bott i studentkollektiv. Då folk under festens akt klättrade ut på taket på fjärde våningen...och vid utflyttningsfesten så stormades lägenheter av poliser...!
Men som sagt programmet "Kungarna av Tylösand" slog det mesta. Eller snarare deltagarna! Herregud! Vart har de hittat dessa människor!? Personer som anländer från tågstationen i trosor och cowboy hatt, går under smeknamn som "Jockiboi", ett hus som har ett sk "knullrum" och varje gång någon får till det så tickar ett slags räkneverk igång i högra hörnet av tv-rutan!!!

Jaja, tänk er en blandning mellan big brother och paradise hotel ocensurerat!

Programmets producent Calle Schulman har verkligen slagit huvudet på spiken! Vilka jäkla skriverier det kommer bli! Löpsedlar i massor!

För er som missade första avsnittet så går det i repris ikväll: Kanal 5, kl 22.50

              
                  kungarna av tylösand


                                                       /sara

Kommentarer
Postat av: Patricia

Åh jag missade, men har hört om det från flera som såg det och det verkar ju helt galet. På onsdag ska jag minsann sitta bänkad frmför tv:n kl.22. Måste se helt enkelt! :)

2010-09-14 @ 12:53:48
URL: http://ubas.blogg.se/
Postat av: sara

Ja, de var fan inte kloka...någon av dem!

Första avsnittet finns nog på kanal 5`s hemsida, skulle jag tro.

2010-09-14 @ 18:17:42
URL: http://egomani.blogg.se/
Postat av: Fia

Så sjukt! Påminner om en dålig variant av Jersey Shore o det säger ju en hel del....

2010-09-16 @ 13:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0