Goodiebagen

Kom på att jag inte har visat er innehållet i goodiebagen...
Tyvärr så var det en ganska sorglig historia om man jämför med de 2 tidigare åren.

...Och när jag ändå är igång så kanske jag kan ge en känga åt hela blog award-upplägget. Kändes varken speciellt exklusivt eller genomtänkt i år. Upptäckte flera småsaker som jag störde mig på under dagen, kvällen och efterfesten. Tex:

* Ställ för guds skull ut stolar till prisutdelningen. 95 % av alla i publiken bär antagligen skor med en minimum klack på 10 cm. Kändes sådär lagom skönt att stå en hel kväll: genom middagen, prisutdelningen samt efterfesten då vartenda bord på cafè opera var reserverat!

* Varför ta betalt för biljetterna om det ändå inte blivit någon förbättring mot föregående år.

* Bjud inte in flera bloggare än att tillställningen kan hållas exklusiv!

              


                                     /sara

Kommentarer
Postat av: Patricia

Nej vad trist att det har blivit så, låter som om den där tillställningen är på väg i graven.. men vad kul med goodiebag! Såg ut som det fanns en hel del användbara saker i den!



Förresten så älskade jag koftan som du hade till salu i översta klädpaketet, men fan att du ska vara så liten! ;)

2010-10-03 @ 10:38:02
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0