Gårdagkvällen

Fredagskvällen bestod av mys hemma hos Malin.Ni vet; tjejsnack, sjukt god mat, mig trallandes på lady gaga-låtar...Allt var nästan perfekt bortsett från bristen på godis. Jag hoppade ju som sagt på en sockerfri vecka igår morse, som jag lyckades bryta på 15 timmar också. (varav 5 av dessa timmar bestod av sömn)
Det blev nämligen ett besök på Donken framåt småtimmarna+en ensamstående kexchoklad! Så jag tror att jag lägger ned det där med diet, helt enkelt!

Vi hann även spika resor och boende till Stockholmsvistelsen nästa helg! Toppen!

                
                 Fredagsmiddagen bestod av: grillat, sallad och pommes. :)


                                             /sara

Kommentarer
Postat av: Patricia

Haha! Du är rolig du, men om du inte lider av sockret typ trötthet, huvudvärk eller liknande så tycker jag att du bara ska köra på. För du verkar ju ha en kropp som en byggd för att stå emot påverkan från onyttig mat trots allt ;)

2010-09-20 @ 20:51:43
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0