dan före dan...

Idag så skulle man kunna säga att det är lite som dan före dan...För imorgon så pyser jag och Malin iväg till Stockholm. Shopping, bloggmingel och blogggala! Det ska bli underbart skoj men det som jag kanske ser fram emot allra, allra mest är att få träffa min bästa vän somhar lovat oss sovplats till på söndag!

Så som ni säkert förstår så har jag lite att stå i idag. Straxt efter lunch så ska jag möta upp Daniel. Han ska följa med mig till tatueraren...Sedan ska jag försöka få tid hos skomakaren somska fixa mina skor och slutligen så kommer kvällen bestå av packande.

Nu så blir det frulle!

                
                 Dannyboy

 
                                             /sara

Kommentarer
Postat av: Sabina

ha så trevligt i huvudstan =)

2010-09-23 @ 10:58:00
URL: http://missmalmberg.blogspot.com
Postat av: Patricia

Woho, du ska göra det alltså, vad blir det för tatureing och var ska du ha den? Nu blev jag nyfiken!

2010-09-23 @ 16:38:10
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0