Dagens

Dagens största nyhet lär väl ändå vara att jag nu har bokat tid hos en tatuerare, i början av nästa vecka! Wohoo! Jag är galet nervös! Men det kommer nog gå bra. Utav de tatuerare som jag hittills har besökt, så har jag gillat den här killen varit klart bäst. Kändes som om han förstod mig. Vad det var jag var ute efter. Lite personkemi vid ett sådant här tillfälle kan nog vara bra som sagt...

Annars så har jag nog hunnit med att bocka av det mesta på dagens-att-göra-lista. Hann även med ett snabbbesök hemma hos Johan nu på em. Han visade upp några nya filminspelningar med sig själv i huvudrollen. Himla roliga faktiskt! Frågade om jag fick lägga upp ett klipp här på bloggenmen fick tyvärr ett nej där. Synd! :(

Nu så ska jag kasta mig över packandet. Sedan så blir det tidigt natti natti!

Dagens:

              
                tröja med skinndetaljer: h&m, topp: mq, jeans: levis


                                          /sara

Kommentarer
Postat av: Patricia

Vilken snygg tröja en sån skulle jag vilja ha, har du köpt den via nätet eller i affären?

2010-09-26 @ 17:08:27
URL: http://ubas.blogg.se/
Postat av: sara

Köpte den via nätet. Finns även i grått som jag funderar på att slå till på. ;)

2010-09-26 @ 19:23:26
URL: http://egomani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0