Dagens

Jodå, jag lever trots att jag varit lite frånvarande här på bloggen. Det har inte hänt så mycket sedan sist utan den vakna tiden har mestadels bestått av jobb, jobb och ännu mera jobb. Så nu ska det bli skönt med lite ledighet. Är lyxledig fram till söndag. Underbart! :)

Kvällen kommer jag spendera med en kladdig ansiktsmask i fejjat, godisskålen är laddad och till det så ska jag skämmas och skratta åt veckans tv-höjdpunkt: "Kungarna av Tylösand" 

Här bjuder jag er på dagens trötta:

               
                 cardigan: classified, topp: hm, jeans: levis


                                              /sara

Kommentarer
Postat av: Patricia

Garanterat det sjukaste tv-programmet någonsin! :D

2010-09-23 @ 16:37:05
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0