Batteri-laddning

Tar mig en lugn fredagskväll. Har laddat med massa att mumsa på. Kommer varva kvällen med lite läsning, fotbolls-tittande samt en del skissande på min (förhoppningsvis) blivande tatuering!
Har sedan många år tillbaka varit himla sugen på att tatuera mig men fegat ur i sista stund, varenda gång. Men just nu, så är jag mera sugen än någonsin på att skaffa en. Jag har tillsammans med Daniel varit och besökt en tatuerare i stan idag. Så vi får väl hoppas att det går hela vägen den här gången. Har bestämt vilket motiv jag ska ha men har lite funderingar ang utformningen...Så det kommer jag syssla med ikväll. Kan kalla det för lite batteri-laddning inför morgondagen då jag tänkte hitta på något med mina fina arbetskamrater! :)

                
               
                jordgubbs-cheesecake och kokostårta


                                                    /sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0